2019年9月10日 星期二

[牙齒] Invisalign HK 隱適美矯齒隱形牙箍♥ No.1 最多朋友推薦隱形牙箍品牌

一個美麗的露齒笑容吸引人的視線,但我的牙齒天生不整齊,從少欠缺自信,不喜歡露齒而笑,擁有美觀又整齊的牙齒是我的夢想,怕痛怕吃不到美食鐵線牙箍好礙眼,不是每個人都可以接受,因此令我卻步


 
Invisalign HK隱適美矯齒隱形牙箍在香港及澳門有近千位的合作牙醫,隱適美由醫生操作每個細節都好專業每一個隱適美療程、每一副牙箍都係獨立由牙醫處方及監測。要開始療程,首先需要拍多角度照片及X-Ray,因為要牙醫多方面考慮輪廓、咀形、牙齒情況、牙腳、牙床等


 
我去了銅鑼灣新開的隱適美體驗館,職員展示牙箍物料俾我睇,真係薄得嚟柔韌,彈性好高。職員解釋呢個物料係隱適美研究左260隻物料兼開發8年,就係martTrack,仔細看可以見到一層層複合層。原來每一副牙箍係會不斷改變裡面的複合層,和牙齒或額外黏在牙齒上的附件粒粒 (功能像手柄一樣產生持續和輕柔的力,準確地推動牙齒移動。所以物料的彈性非常重要。相反,我在網上看到SmileLove Zenyum的牙箍,的確冇複合層,好似一層厚嘅包書膠,而且牙肉邊唔跟牙形,一條直線可能界牙肉。


 
一個有經驗的牙醫可以了解你的牙齒可以移動幾多、幫你計劃精準的移動、最快捷同安全的移動路線等。原來隱適美療程模擬計劃,仲可以有多過一種方法去預計,比如我唔想剝牙,又想改善小突出的嘴部,可以擴大牙弓,或者磨牙縫等。原來我可以同牙醫傾點揀,甚至乎想移前面D牙先,只要夠位就得。隱適美的牙醫跟進得密,有得睇、有得傾,真係好安心。反而SmileLove只係完成一個指示,就跟住下一個指示做。過程效果冇得揀,過程想傾吓都唔知搵邊個。Zenyum雖然有牙醫攞模,但牙醫一D都冇解釋個療程,話問Zenyum,感覺唔專業。


 
看見很多朋友整理不整齊的牙齒,她們都選用隱形牙箍都是隱適美調整後都變得很漂亮,我便到隱適美官網了解更多,全球瞬速超愈680萬用家,No.1 最多朋友推薦隱形牙箍品牌,76%用家受訪者更已推薦1個或以上朋友/親戚使用隱適美。隱適美的隱形牙箍擁有超過880項專利 ,更獲美國FDA批准,專業可靠 - 經臨床實證能矯正廣泛個案,並為牙醫所推崇。


 
Invisalign HK隱適美矯齒隱形牙箍在療程開始前提供專業的諮詢,療程平均12-18個月,由隱適美牙醫為你度身打造並監控療程。


 
Invisalign HK 隱適美矯齒隱形牙箍


銅鑼灣開咗全亞洲首間體驗館,由謝安琪擔任代言人。

免費諮詢,推廣health talk,或折扣優惠活動。


♥ 感謝品牌的邀請
此產品及有關資料由該品牌提供


歡迎聯絡合作試用、出席活動
Contact  sweetssunday@yahoo.com.hk

Blog Link:

沒有留言:

張貼留言