2020年5月26日 星期二

[飲食] 波仔Eat East♥食得方便食得飽

肺炎疫情持續,抵抗病毒,少了外出食飯,屋企附近有間波仔收工到波仔買返家中食,不需要洗煮食物方便快捷,在家中都可以食得滿足



 
波仔的產品好多款式粥粉麵飯及甜品等,應有盡有,波仔產品採用高耐熱容器,放入微波爐叮幾分鐘便可以食,仲可選擇拆除包裝袋,隔水蒸十幾分鐘就食得就算屋企無微波爐都唔怕,食得方便食得飽


 
我選擇3款波仔Eat East產品今年新產品的麻辣牛腩湯米粉咖喱牛肉飯及南京豬扒菜飯



 
麻辣牛腩湯米粉


辣辣地特別惹味,香氣撲鼻,開胃的感覺,牛腩彈口可口,米粉爽口滑溜增添了不少口感,不算得很油,齒頰留香,喜出望外的美味。



 
咖喱牛肉飯


牛肉淋身口感嫰滑,但又不會韌,另外,見到有點薯仔口感豐富,配上香濃咖哩汁撈飯一流提升了味道,令口感昇華,讓人回味。



 
南京豬扒菜飯


豬扒肉質很嫰滑,紮實彈牙,恰度好處,菜飯軟綿,帶有飯味充滿優雅不膩的滋味,口感很好。



波仔 Eat East
分店地址: https://www.eateasthk.com/retail/




沒有留言:

張貼留言